Olvass velem

My library

My library

Mila Vasquez sorozat - Démoni suttogás

2015. június 29. - annuskanagy

Valamiféle különös vonzódásom van a természetfölötti dolgok iránt, ezért vettem meg a Démoni suttogás című Donato Carrisi könyvet. Rosszul gondoltam, ugyanis a könyv semmiféle természetfölötti dolgot nem tartalmaz, de a téma, a sorozatgyilkos személye érdekes és nagyon mai, aktuális.

Az alapsztori röviden: Öt eltűnt kislány, öt levágott kar és egy sorozatgyilkos.

A sztori lassan bontakozik ki, szépen lassan megismerjük a tulajdonképpeni főszereplőt, aki az egyik nyomozó - Mila Vasquez. Sajnos olvasás közben úgy éreztem, hogy az író túl sok mindent akart egy könyvben leírni, túl sok csavar és túl sok rejtély került bele a könyvbe és ezért engem kevésbé tudott lekötni. Az elején a fordulatok is nagyon kiszámíthatóak voltak, de ezek valószínűleg betudhatóak annak, hogy ez a kötet szolgált arra, hogy alaposan megismerjük a főhősnőt.

A könyv hangulata a mostanában divatos svéd-dán sorozatokhoz hasonló: lehangoló, borús, olyan érzés, mintha mindig csak esne. Még a főhös is az egyik dán sorozat nyomozónőjére emlékeztet engem - A híd című sorozat (Broen). Én kifejezetten rajongója vagyok ezeknek, ezért kíváncsian várom a második kötetet.

Akit vonz a téma és a hangulat, ajánlom még Dolores Redondo: A láthatatlan örző című könyvét, ami egy trilógia első része. Hasonló, mint a fenti könyv, bár talán kicsit több természetfölöttit tartalmaz.

Jó nyomozást mindenkinek!

AM

A bejegyzés trackback címe:

https://mylibrary.blog.hu/api/trackback/id/tr477584116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jutuska52 2019.12.27. 18:38:45

Segitség! Milyen sorrendben vannak Donato Carissi konyvei? A démoni suttogásnak mi a foytatása? Valamint a Lelkek itélöszéke, és a Sotétség vadásza egy külön sorozat? Csak ebböl a kettöböl áll?
Koszonom a választ
süti beállítások módosítása